O firmie
Biuro Nieruchomości Bolesławiec
Molenda & Molenda
Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?
- dla bezpieczeństwa transakcji
- dla wiedzy
- dla szybszej sprzedaży
- dla oszczędności własnego czasu
Jesteśmy rodzinną firmą z tradycjami. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie obsługi transakcji na rynku nieruchomości oraz zarządzania nieruchomościami. Na rynku nieruchomości działamy od 2002 roku. Sumienność, pracowitość, a przede wszystkim uczciwość to najlepiej opisujące nas cechy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, z należytym szacunkiem i kulturą. Posiadamy ustawową licencję zarządcy nieruchomości, licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz certyfikat brokera nieruchomości.
Transakcje na rynku nieruchomości mogą wiązać się z zagrożeniami zarówno prawnymi, jak i ekonomicznymi. Błędy podczas transakcji mogą powodować znaczne koszty i/lub niezadowolenie z zakupu/wynajmu nieruchomości. W celu ograniczenia możliwości wystąpienia niekomfortowych i kosztownych problemów wato skorzystać z naszych usług. Obecność pośrednika podczas transakcji umocni Państwa pozycję i może doprowadzić do uzyskania wyższej ceny sprzedaży lub niżej ceny zakupu.
Gwarantujemy wiedzę oraz maksymalne zaangażowanie w każdą prowadzoną transakcję. Bezpieczeństwo transakcji, profesjonalna obsługa oraz Państwa satysfakcja z naszych usług są dla nas najważniejszymi celami. Nasz firma pozostanie także do Państwa dyspozycji po zakończeniu transakcji.
Możesz zaufać doświadczeniu
Biuro Nieruchomości Bolesławiec
Molenda & Molenda
Lata doświadczeń
Na rynku nieruchomości istniejemy od 2002 roku. Zarządzamy ponad 120 nieruchomościami. Obsługujemy zasoby o powierzchni blisko 80 000 m2. Posiadamy licencję zarządcy nieruchomości nr 14684. Posiadamy licencję pośrednika nieruchomościami.
Najwyższe standardy
Zarządzanie z pasją Respektowanie wszystkich praw właścicieli. Dostęp do dokumentów. Rzetelność i transparentność działań. Zlecenia remontów wyłącznie po przetargu. Maksymalne zaangażowanie w sprawę klienta.
Indywidualne podejście
Dostosowanie terminów zebrań do właścicieli. Udział właścicieli w wyborze ofert wszelkiego rodzaju remontów. W razie potrzeby spotkania na terenie Wspólnoty. Dojeżdżamy do klientów. Pomagamy także po zakończeniu transakcji kupna/sprzedaży/najmu.
Pozyskiwanie finansowania
Remonty i termomodernizacje z premią Banku Gospodarstwa Krajowego. 37 naszych Wspólnot otrzymało dofinansowanie. Pozyskiwanie reklamodawców. Wykorzystanie środków prewencyjnych PZU.
Innowacje
Stosujemy system wirtualnych rachunków konsumenckich. E- kartoteka: wgląd w kartotekę rozliczeniową online. Możliwość załatwienia wszelkich spraw przez internet.
Przyjazna firma
Rodzinne tradycje firmy. Przyjazna atmosfera w pracy odczuwalna jest dla klienta. Wszystkich klientów traktujemy z należytym szacunkiem i kulturą. Twoją nieruchomością opiekujemy się jak własną.
Serwis 24/7
Telefony alarmowe 24h. Natychmiastowe usuwanie awarii. Dostęp do informacji przez E-kartotekę.
Przejrzyste ceny
Przejrzysty i zrozumiały cennik - wiesz za co płacisz. Nie doliczamy żadnych ukrytych, dodatkowych opłat. Negocjowane ceny za zarządzanie i pośrednictwo.